Povestea pe scurt....foarte pe scurt


Nu eu am căutat marketingul, ci el a venit către mine, treptat, treptat. Din dorința de a crește start-up-ul la care mă angajasem, din dorința de a-mi ajuta o prietenă să se promoveze, a trebuit să învăț.

Rezultatele de început au fost așa de impresionante pentru cei din jur încât m-au împins mai departe pe acest drum. Și, în mod firesc, au început să apară și alte colaborări pentru promovare.



Am început cu Social Media, Facebook mai precis: 
- am creat sute de postări și actualizări pentru pagini din domenii foarte diferite
- am creat zeci de reclame (campanii Facebook Ads)

Pentru ca reclama din Facebook trebuie sa ducă undeva, am continuat cu:
- crearea de landing page (pagini de vânzare)
- campanii de e-mail
- gestionarea contactelor in MailChimp

Toate acestea au ceva în comun: COPYWRITING. Tot acest timp eu am făcut și treaba unui copywriter. Așa că decizia de a mă specializa în „știința textului” a venit firesc.

Ce pot face eu, ca și copywriter, pentru tine:
- Analizez pagina de vânzare și îți spun ce trebuie îmbunătățit
- Concep de la zero pagina de vânzare
- Reclama pe social media
- Actualizez profilul de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn)
- Postări de efect pe social media
- Conținut pentru paginile site-ului web
- Sugestii geniale pentru articolele de pe blogul tău
- Îți spun cum să îți construiești strategia de Content Marketing
- Broșuri pentru vânzare
- Broșură pentru fiecare produs
- Fluturași care îți aduc profit (și nu zboară direct în coșul de gunoi)

De-abia aștept să lucrez cu tine!

Elena
0743 674 012
Elena.Dolea@gmail.com


Comentarii

Postări populare