Landing page - agentul de vânzări

De când cu evoluția tehnologiei, lucrurile au luat alte întorsături în marketing.

Dacă până acum rolul marketingului era bine definit și distinct de vânzări, acum lucrurile nu mai sunt așa de bine delimitate. Însă acolo unde există o echipă de vânzări, rolul lor este mult mai ușor atunci când ai un marketing bine făcut.

Spuneam, totusi că, de când mediul online a luat amploare lucrurile s-au schimbat. Multe vânzări se fac online, fără vreo consultanță umană.

Asta pentru că rolul agentului de vânzare a fost luat de „landing page„ (așa numita „pagină de aterizare” sau „pagină de prezentare”). Rolul ei este rolul agentului de vânzare care trebuie să convingă potențialul client să cumpere produsul sau seriviciul tău.

Există o multitudine de varinate de modele, în funcție de ceea ce vrei să vinzi. Cu toate acestea, există anumite reguli de bază care trebuie respectate, ca în orice vânzare.



Aici intrăm noi în scenă: suntem creativi și avem inițiativă. Ne imformăm constant și suntem la curent cu noutățile. Dacă îți dorești o pagină de vânzare care să vândă*, apelează la noi. :)


Iată câteva exemple din cele lucrate până acum:

- Participare workshop
- Program de inteligență emoțională pentru antreprenori
- Descărcarea unui ghid gratuit (pentru creșterea bazei de date)
- Inscriere pentru o sedinta gratuita de terapie 

*In acest moment lucram doar in Wordpress

Comentarii

Postări populare